Понеділок, 07.07.2025, 08:44
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт вчителя початкових класів Качаненко Юліїї Олександрівни

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 4
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог матеріалів

Головна » Файли » Розробки уроків

Психолого-педагогічна характеристика учня
12.11.2016, 11:14

Психолого-педагогічна характеристика учня

 

Загальні відомості:

прізвище, ім'я, по батькові;

дата народження;

загальний фізичний розвиток;

стан здоров'я;

сімейні умови, характеристика батьків, склад сім'ї, місце роботи батьків, їхній культурний рівень, режим життя дитини, спілкування поза школою.

 

Загальний розвиток:

особливості мислення, рівень абстрактного мислення (аналіз, синтез, виявлення причинних зв'язків, здійснення висновків абощо);

спрямованість, інтереси, потреби, схильності;

особливості характеру, індивідуальні реакції на події;

особливості пам'яті та процесу запам'ятовування;

тип інтелекту та професійні можливості;

вольові якості, здатність до довготривалих трудових зусиль.

 

Ставлення до навчання, праці:

успішність (які оцінки переважають, з якого предмета вчиться найкраще);

організованість і старанність у навчальній роботі, вміння працювати самостійно;

інтерес до знань (зацікавлений чи ні, виявляє інтерес до окремих предметів);

ставлення до елементів праці в школі (лабораторні роботи, чергування, підтримка чистоти в класі, на шкільному подвір'ї).

 

Дисциплінованість та навички культури поведінки:

загальна характеристика поведінки (поводить себе спокійно, стримано чи не контролює своїх емоцій);

виконання шкільного режиму (дотримується правил поведінки, порушує їх навмисно чи через недбалість; найбільш типові порушення дисципліни);

виконання вимог і розпоряджень учителів (виконує за першою вимогою, з бажанням чи примусово);

чемність у спілкуванні з учителями, будь-якими дорослими;

володіння навичками культури поведінки (ставлення до літніх людей і молодших за себе, поступається місцем для людей похилого віку, з повагою ставиться до дівчат абощо).

 

Громадська спрямованість та активність:

ставлення до громадського життя колективу (дорожить ним, байдужий, ставиться негативно);

інтерес до громадського життя країни (користується інформацією про події в країні і за кордоном);

чи виконує громадські доручення, бере участь у діяльності органів самоуправління;

чи виступає на зборах колективу, громадських організацій з пропозиціями, з критикою недоліків, чи здатний висловлювати власну думку;

активний чи байдужий у громадсько-корисній діяльності.

 

Стосунки з товаришами:

становище в колективі (чи користується повагою й авторитетом серед товаришів по класу, чим обумовлені стосунки, які склалися);

чи задоволений своїм становищем у колективі та яке становище хотів би зайняти;

ставлення до товаришів по класу (поважає чи байдужий до них; чи бувають конфлікти, їх причини);

яку роль відіграє в житті класу (активний член колективу чи сторонній спостерігач).

 

Моральні цінності:

відданість Батьківщині, її Конституції, повага до Національного прапора і Гімну;

відданість демократичним цінностям - повазі до людини та її прав, свободі вибору;

усвідомлення себе як громадянина Землі, турбота про екологічну безпеку і виживання людства;

повага до різноманітності: расова і національна терпимість, повага до інших народів та їхніх культур;

відданість цінностям сім'ї, повага до батьків, до кожної людини як самоцінності;

дотримання у стосунках з людьми таких цінностей, як турбота, повага, довіра, відповідальність;

відчуття власної відповідальності за все, що відбувається навколо;

політична культура та толерантність

Категорія: Розробки уроків | Додав: yulchik
Переглядів: 895 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2025
uCoz