Вівторок, 08.07.2025, 07:58
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт вчителя початкових класів Качаненко Юліїї Олександрівни

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 4
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог матеріалів

Головна » Файли » Розробки уроків

Урок з математики у 2 класі
12.11.2016, 10:45

 

Вправи  і  задачі  на  засвоєння  таблиці

множення  та  ділення. 

Повторення  залежності  між

компонентами  та  результатом  дій  першої  сходинки.

 

            Тема:   Вправи та задачі на засвоєння таблиці множення та ділення;

                         повторення залежності між компонентами і результатом дій

                         першої сходинки.

 

            Мета:   закріпити табличне мнодення та ділення на 2 і 3; формувати вміння

                         і навички розв'язування задач; розвивати логічне мислення, математичну

                         мову, увагу, вміння працювати самостійно; виховувати почуття доброти

                         у взаємовідношеннях один з одним, почуття товариства.

 

            Обладнання:   цифри, картки з завданням.

 

Хід  уроку

            І. Організаційний момент

                                   Ви сідайте тихо діти,

                                   Домовляємось: не шуміти.

                                   Тож гаразд, часу на гаймо

                                   І урок розпочинаймо.

                                  

            ІІ. Мотивація навчальної діяльності, повідомлення теми уроку

                                   1. Сьогодні на уроці ми закріпляємо таблицю множення і  ділення

                                       на 2 і 3, розв'язування задач. Вас чекає багато цікавих завдань.

 

                                   2. Девіз нашого уроку

                                   Знаєш сам — допоможи другові. (другу)

                                   3. Актуалізація знань учнів

                                   - Згадайте, що ви знаєте про множення.

 

                                   4. Мікрофон

  • Що називається множенням?
  • Як називаються числа при множенні?
  • Чому ми вивчаємо таблицю множення?

           

            ІІІ. Основна частина

                                   - 1.Усна лічба

 

                                   1. Прочитайте вирази з однаковими значеннями

                                   2 * 4                2 * 9                3 * 4

                                   3 * 2                2 * 3                3 * 6

                                   2 * 6                4 * 2

 

                                   2. Порахуйте обчислювальні ланцюжки і відповідь покажіть цифрою

                                       (написані на картках).

                                   21: 3                2 * 9                14: 7                3 * 9

                                       + 3                 : 3                     * 6                   - 3

                                      : 2                     + 40                 - 10                  + 4

 

                                   3. Цікава задача

                                   Котенят двох хлопчик взяв,

                                   Молока їм в мисці дав.

                                   Два у кошику сидять,

                                   Два їсти хочуть та нявчать.

                                   Годувати треба всіх...

                                   Скільки разом буде їх?   (6)

 

                                   4. Підручник стор. 132 № 786 (усно)

 

                                   5. Математичний диктант

 

                                   - записати тільки відповідь (пишемо у стовпчик). Вирази на картках

                                   2 * 5                           14: 2

                                   3 * 6                           24: 3

                                   2 * 7                           15: 3

                                   3 * 8                           8: 2

 

                                   - числа другого стовпчика помножити на 2 і записати відповідь

                                               2 * 3 = 6   прочитайте по-різному

 

                                   6. Перевірка домашнього завдання

 

                                   2 * 3 + 8 = 14                         9: 3* 2 = 6

                                   2 * 4 + 9 = 17                         3 * 8 + 4 = 28

                                   2 * 7 + 6 = 20                         10: 2 + 20 = 25

                                   - прочитайте приклади, де відповідь

                                               а) кругле число

                                               б) однозначне число

                                               в) 1 дес 4 од, 1 дес 7 од

                                               г) де значення дорівнює 25, 28

                                               д) де числа можуть ділитися на 2, на 3

 

Фізкультхвилинка

 

                                   7. Самостійна робота.

                                   Робота у групі.

                                   Кожна група вибирає завдання карткою (картки червоного, зеленого

                                    та синього кольору)

                        1в●ч                                                  2в●з                                       3в●

                        9: 3 * 2 * 1=                                       10: 2 * 1=                               2 * 8 =

                        3 * 6: 2 3 =                                         18: 3 *2 =                               14: 2 =

                        2 * 6:3 * 2 =                                       6: 2 * 3 =                                18: 2 =

                        8: 2: 2 * 9 =                                        12: 2 * 3=                               3 * 4 =

                        Перевірка роботи.

 

                                   8. Гра «Так — ні»

(На дощці написнні приклади) Вчитель показує число. Коли число є відповідь, говорять хором «ТАК» і читають приклад. Коли число є не відвовідь говорять «НІ».

                        Числа, які показує вчитель — 6, 13,  18, 7, 15, 9, 8, 1.

                        12:2                                        3*4                                         21:3

                        2*9                                         3*5                                         27:3

                                  

                        10.Робота у групах «Вгадай слово»

                        Кожна група має одну картку з прикладами, відповідь кожного приклада, це буква, з якої починає складатися слово.

                                               Фізкультхвилинка.           

          9. Розв'язування задач. Диференційована робота.(Задача на картках)

     В їдальню привезли 8 пакетів борошна по 3 кг у кожному. Витратили 10 кг. Скільки кілограмів борошна залишилося в їдальні?                                                                                                       Аналіз задачі                                                                                                                                             Прочитайте задачу самостійно.                                                                                                          -Про що відомо?                                                                                                                            -Що невідомо?                                                                                                                    (Кожна група має своє завдання, уважно прочитайте і виконайте завдання)                                    1- розв'язування задачі за діями                                                                                                    2- скласти вираз                                                                                                                             3- розв'язування двома діями)                                                                                                                                                                                                                                                                   12 Розвиток логічного мислення/по картках                                                                                                         Самостійна робота                                                                                                                                                                                                                                               ІІІ. Підсумок уроку.                                                                                                                        Сьогодні ви добре працювали на уроці. Знайдіть слово, яке я хотіла вам сказати.                                Прочитайте слово, читаючи через дві літери                                                                                            М  р  л  о  д  р  л  т  в  о  у  в  д  е  к  ц  б  ж  і !                                                                             На уроці мені сподобалось, як працювала група №2, і всі учні отримують 10б. Не зовсім удалась робота групи №5. На наступному уроці вони будуть працювати краще.

 

 

Додаток до уроку

 

А

Б

В

Г

Д

Е

Є

Ж

З

І

Ї

К

Л

М

Н

О

П

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

Р

С

Т

У

Ф

Х

Ц

Ч

Ш

Щ

Ь

Ю

Я

 

 

 

 

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

30

32

33

 

 

 

 

 

1*5+20=

 

 

 

1*3-2=

 

 

 

2*5+7=

 

 

 

1*0+13=

 

 

 

2*8+17=

 

 

 

9:3*2*1=

3:6:2*3=

2*6:3*2=

8:2:2*9=

10:2*1=

18:3*2=

6:2*3=

12:2*3=

12:2=

2*8=

14:2=

3*9=

9:3*2*1=

3:6:2*3=

2*6:3*2=

8:2:2*9=

10:2*1=

18:3*2=

6:2*3=

12:2*3=

12:2=

2*8=

14:2=

3*9=

9:3*2*1=

3:6:2*3=

2*6:3*2=

8:2:2*9=

10:2*1=

18:3*2=

6:2*3=

12:2*3=

12:2=

2*8=

14:2=

3*9=

9:3*2*1=

3:6:2*3=

2*6:3*2=

8:2:2*9=

10:2*1=

18:3*2=

6:2*3=

12:2*3=

12:2=

2*8=

14:2=

3*9=

           

 

21: 3

+3

:2

Категорія: Розробки уроків | Додав: yulchik
Переглядів: 331 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2025
uCoz