Неділя, 06.07.2025, 21:37
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт вчителя початкових класів Качаненко Юліїї Олександрівни

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 4
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог матеріалів

Головна » Файли » Розробки уроків

Урок з математики у 2 класі
12.11.2016, 10:49

Тема уроку.     Письмове додавання двоцифрових чисел із 

                           коротким поясненням. Творча робота  над  за-  

                           дачею.

Мета уроку.    Ознайомити учнів із короткою формою пояс-    

                           нення письмового  додавання двоцифрових

                           чисел;  закріплювати вміння виконувати пись-

                           мове  додавання двоцифрових чисел; органі-

                           зувати творчу роботу над задачею.

                           Розвивати  уміння застосовувати зазначені 

                           знання під час розв`язування задач, обчислю-

                           вальні навички. логічне мислення, математич-

                           не мовлення, пам`ять.  

                           Виховувати інтерес до уроків математики, до-

                           брозичливість, культуру поведінки на уроці.

 Тип уроку.      Комбінований.

 Обладнання.  Наочний матеріал. картки настрою.

 

 

 

 

 

 

Хід уроку

І.Організація класу до роботи.

-   Добриий день, діти. Сьогодні у нас надзвичайний урок. На нашому уроці присутні гості. Давайте їх привітаємо. (Учень читає слова-привітання).

                      Добрий день, вам люди добрі!

                     Радо всі ми вас вітаємо,

                     Щастя і здоров`я вам бажаємо!

-   Діти, погляньте  один на одного, посміхніться, доторкніть-  ся долоньками, побажайте успіхів. Із промінчиків добра, що  засяяли на ваших обличчях, ми і розпочнемо урок матема- тики.

-   Девіз нашого уроку: 

                      Дивитись  -   і  бачити.

                      Слухати     -   і  чути. 

                      Думати     -   і    говорити.  

                      Старанно     працювати.

-   Виберіть картку, яка відповідає вашому настрою.             

                                                                             

                                                                                     

 

ІІ. Перевірка домашнього завдання.   

1.Задача  № 437.    Визначте тип задачі.     Як знайти третій доданок ?

2. Яким правилом користувалися при розв`язуванні прикла-

дів  №438?

ІІІ. Актуалізація опорних знань учнів.

1.Прочитатйте числа.   Знайдіть  серед  них  зайве.  Обґрунтуйте  свою  думку.

                  37,   46,   54,   16,   9,   28,    90. 

(Зайве число 9. бо воно одноцифрове. Всі інші числа двоци-фрові).

-  Чим відрізняються двоцифрові числа від одноцифрових?  

 

2. Що спільне між цими числами ?  Чим вони різняться?

                  41,   43,   44,   45,   46,   48,   49

( Усі ці числа мають по 4 десятки,  Різняться одиницями ).

-  До якого десятка вони належать?  Яким числом закінчує-

ться  5-й десяток?

3.  За допомогою цифр   2,  3,  5  утворіть  двоцифрові  числа. Запишіть їх у порядку зростання.

                       23,  25,  32,  35,  52,  53.

-  Підкресліть парні числа.  Знайдіть суму найбільшого та 

найменшого чисел.

                              53   +   23  =   76

-    Утворіть з даного приклада  2  приклади  на  віднімання.    -    Яке правило слід згадати?

                              76   -   53   =   23

                              76   -   23   =   53

( Якщо від суми відняти один доданок, одержимо другий доданок).

5.  Гра   « Задумай число».  х+5+2+10+1-8-х=10

4.   Продовжити   ряд  прикладів, дописавши ще 2 приклади:

                                                            (                     )

                                   ;           ;         ; (         ;           );

Останні 2 приклади діти виконують з поясненням. На основі проведених вправ учні визначають тему уроку «Письмове додавання двоцифрових чисел». Вчитель доповнює: «Буде-

мо вчитися  робити коротке пояснення додавання».    

 

5. Фізкультхвилинка.

                          Добре те, що сонце сяє!

                          Добре те, що вітер віє!

                          Добре те, що цей ось ліс

                                Разом з нами ріс і ріс!

                                Добре те , що в нашій річці

                                Синя, не брудна вода.

                                І мене матуся рідна 

                                Після школи зустрічає.

                                Добре гратися надворі,

                                Добре вчитися у школі, 

                                Добре плавати в ставку,

                                Добре те, що я живу!

 

ІV.   Узагальнення й систематизація знань.  Робота з підру- чником.

                                Книги  -   морська глибина:

                                Хто в них пірне  аж до дна,

                                Той, хоч і праці мав досить, 

                                Дивнії перли виносить.   

- Так сказав про книги І. Франко.  Тож і ми з вами вирушає-

ємо за перлами і відкриваємо підручники.                      

1.          №441  -    виконати, використовуючи коротку форму пояснення письмового додавання  двоцифрових чисел. ( 1-3-й  приклади з поясненням).            Самостійно:    І в -  4-й,   ІІ в – 5-й приклади. 

2.    Задача  №442.  Поставити питання до кожного виразу. 

Скільки серветок вишила перша група дівчаток?  (14 + 5 );

Скільки серветок вишили дівчатка разом?    14 + ( 14 + 5 ).

Записати вираз 14 + ( 14 + 5 ). Прочитати його по-різному. Розв`язати, вказавши правило.

3.        №443  -       Скласти  задачу за виразом, умова якої містить слова   на 40 менше.  Пояснити порядок виконання дій у вираз з дужками.  Обчислитисамостійно.

                                60 + ( 60 – 40 )                               

4.    Скласти задачу за коротким записом умови. Визначити тип задачі.  Розв`язати самостійно. Скласти обернену задачу

                           Прочитала  -  28 сторінок.

                            Лишилося  -   32 сторінки.   

                             Було  -  ? сторінок.  

5.    Виправити помилку в умові задачі.  

 Святий  Миколай приніс у перший клас  25 подарунків, у другий клас  -  15 подарунків. Скільки подарунків приніс Святий Миколай у третій клас?           ( Скільки подарунків приніс Святий Миколай у третій клас, якщо всього у нього було 60 подарунків?)  

( Зробити короткий запис умови задачі.  Визначити тип за-дачі.  Після аналізу задачі  самостійно записати її розв`яза- ння у вигляді виразу.  Дітям, які відчувають трудність, дати картку-помічника).

                     І       -    25  ігр.

                     ІІ      -    15  ігр.          60 ігр.

                     ІІІ      -    ?   ігр.   

                               Картка-помічник    

1).   Скільки іграшок приніс Святий Миколай у І і ІІ класи?

2).    Скільки іграшок приніс Святий Миколай у ІІІ клас?    5.                   6.      Взаємоперевірка .

7.      Робота в парах.  Логічна вправа.

-     Складіть із трьох паличок 2 трикутники.

 -    Що ви можете розповісти про трикутник?   

V.    Підсумок   уроку.

1.    Рефлексія.  Оцінювання.   

-       Оцініть свою роботу.  Підніміть руки, хто задоволений тим, як працював на уроці?   Хто думає, що міг би працюва- ти краще?  Кому було цікаво на уроці?  Яке завдання було складним?   Покажіть картку, яка відповідає вашому наст- рою в  кінці уроку?   

-        Ви, діти, всі молодці.  Працювали дружно, старанно,. Впоралися з усіма завданнями. Я вами задоволена.  Дякую вам за роботу.  

VІ.    Домашнє завдання. Настав час записати домашнє зав-  дання у щоденники. Вам потрібно буде виконати  №446 і за-  дачу на вибір: №444 або №445. Подібні  ми виконували.            

Категорія: Розробки уроків | Додав: yulchik
Переглядів: 335 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2025
uCoz